Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

S predumišljajem ili bez njega?

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 17 februar 2010 20:09
Ilija Čvorović
Znači oni hoće da nam pomognu da se samooslobodimo!
Ovo što nam rade (što im dopuštamo da nam rade)se više i ne može opisati rečima -e, otuda ovakvi izrazi.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 17 februar 2010 20:24
bez predrasuda
Genocid: besmisleno! Radilo se o odraslim muškarcima. Ne o ženama i deci. To ni izbliza ne zadovoljava definiciju genocida.
Lokalni genocid: totalna besmislica.
Radi se o ratnom zločinu, i njega – pored mnogih drugih, treba uvek osuđivati – ali donositi specijalne deklaracije po nečijoj narudžbini i iz ulizičkih pobuda, sigurno ne samo da ne treba, nego i ne sme.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 17 februar 2010 20:25
Goran Jevtović
Da li je ovaj autor čuo za Dražena Erdemovića, inače Hrvata iz okoline Tuzle, i njegove "multietničke" saborce?
Da li je čuo za Nasera Orića i sve igrarije oko Srebrenice na najvišem međunarodnom nivou (Klinton-Izetbegović)?
Ja mislim da jeste, čak šta više siguran sam da sve odlično zna, ali...
Preporuke:
0
0
4 sreda, 17 februar 2010 20:25
remmiz
Ovi su presli u najobicnije provokatore bez imalo karaktera.
Oni jednostavno imaju porciju propagande koja mora da se iznese ne obaziruci se na bilo sta.

I tu je vise bespredmentno bilo sta demantovati cinjenicama ili ukazivati na neistine,jednostavno..Tadicu,kupi svitu i napolje.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 17 februar 2010 20:38
Vladimir 78
Korišćenje izraza "žrtve agresije" ide u prilog tezi da se u bivšoj SFR Jugoslaviji desio agresivan, osvajački rat idejno konstruisan, započet i vođen od strane Srba, tj. njihovih tadašnjih vođa.

Ovo je očigledna neistina, čist falsifikat i sledeća "stanica" u cementiranju "istine" o ratu u bivšoj SFRJ.

Dalje, suptilno se stavlja čitaocu do znanja, da između nacističke Nemačke i Srbije danas, nema SUŠTINSKI, nikakve razlike.

Po svojoj konstataciji, ovo je prosto monstruozna konstrukcija. Ovo,je praktično "ubisto sa umišljajem" naroda koji autor, dosledno, u svakoj reči svog teksta sprovodi.

Osim "utemeljenih istina" druge Srbije , i sadašnje naslednice NDH, ovde, gotovo, ničeg drugog i nema.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 17 februar 2010 22:09
racel
Nije mi jasno sta je autor hteo.Znaci, da se preskoci pravi, pravcati genocid nad Srbima, a da mi priznamo nesto sto se nije dogodilo, e, da bi se dodvorili nekoj kamarili, koja hoce da opere sebe i svoje ucesce u pravom , pravcatom genocidu, a za zlocine i da ne pricamo.To ni po koju cenu ne sme da se desi,mada ONI to pokusavaju na sve moguce nacine.Sada smo svedoci i razbijanja nase Pravoslavne crkve, a kako stvari stoje, u tome pocinju i da uspevaju.Sram nas bilo, stidim se i sebe.A NE ZNAM STA DA RADIM I KAKO DA POMOGNEM OVOM MOM NARODU I SRBIJI.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 17 februar 2010 22:43
The Tao of Groove
Primer selektivnog antifasiste. Slicno kako je SZO izmenila definiciju pandemije da bi proglasila istu za svinjski grip, tako "antifasisti" menjaju definiciju genocida za svoje ciljeve. Genocid su u istoriji cinili svi osim Srba i to je ono sto im najvise smeta. I ko mari lazne antifasiste. Koga briga sta oni i o cemu oni pisu. Nisam samo znao da rec istorija napisana bez reci proslost ili prosla moze imati neko drugo znacenje u kontekstu proslosti. Nego, koja je istorija njihove "antifasisticke" bolesti? Mrznja prema Srbima, svakako. Da li takav oblik mrznje ima obelezje genocida? Ne! ali fasizma i nacizma, itekako.

Mahanje "antifasistima"
Preporuke:
0
0
8 sreda, 17 februar 2010 22:47
Zmaj od Noćaja
Genocid podrazumeva nameru istrebljenja nekog naroda na određenom području a toga u Srebrenici sa srpske strane nije bilo. Srbi su zauzeli Srebrenicu da bi sprečili Orića i njegove koljače da korste zaštićenu zonu UN kako bi "zaštićeno" klali i palili po okolnim srpskim selima. Ako Vi (autor) stvarno tako mislite, kako po nečijem naređenju pišete, onda se izvinjavajte lično do mile volje ali ne upetljavajte u to srpski narod.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 17 februar 2010 22:58
mitrandir36
Stvarno više nema smisla ko piše za novine. Vidi se da je Politika toliko postala loša, što pokazuju i novinari koji za nju pišu. Zato je više ni ne čitam.

Toliko pljuvanja na svoj narod i istoriju. Ovo više nema smisla! Da čovjek ne povjeruje više šta nam se sve servira preko ''nezavisnih'' i ''demokratskih'' medija.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 17 februar 2010 23:38
dragos
A da se donese rezolucija o svim zrtvama gradjanskih ratova na podrucju bivse jugoslavije?
Preporuke:
0
0
11 sreda, 17 februar 2010 23:56
Pera Detlić
Još jedna u nizu nebrojenih marioneta, ali ko je vrhovni trbuhozborac? Kluni nije.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 18 februar 2010 00:06
Biljana Nikolić
Ne mislim da osuda genocida treba da prenebregne zločine nad srpckim narodom. Pravili su ih i Bošnjaci i Hrvati. I to zahteva bezrezervnu osudu. Ali ne na način kojim se prepravlja istorija.

Kakvu bezrezrvnu osudu daje pisac -
1. jednu rečenicu osude u tekstu koji podržava deklaraciju o geneocidnosti celog srpskog naroda naspram Bošnjaka i Hrvata pojedinaca koji su tri godine pre jula 1995 klali i ubijali cele srpske porodice u okolnim selima Srebrnice- ukupno 3280 civila, 30 sela i zaselaka spaljeno i 750 kuća porušeno, a 1000 prebeglo u Srbiju?
2. prihvatanje oslobađajuće presude Haškog tribunala za Nasera Orića od stane Skupštine Srbije za 3280 srpskih žrtava
3. prihvatanje osude Srbije za "karakter rata" zbog događaja iz 1995 a zaboravljajući srpske žrtve iz Bratunca i Kravica (3280 civila), krvavi Božić 1993 (49 zaklanih za jednu noć, 86 ranjeno) kojim se i sad mudžahedini hvale po yu-tube.
Kao da su Srbi klani u ubijani da bi ih bilo više,kao da su ta klanja i zločini dogodili posle 1995te a ne pre.
I JA treba da verujem U "ISKRENOST,OBJEKTIVNOST, HUMANOST pisca ovog teksta koju on crpi iz "haških ekspertiza i presuda"???
N I K A D !!!!
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 18 februar 2010 03:04
Sveto trojstvo savremenog antisemitizma
"Đorđe Vukadinović ukazuje na to da nema smisla govoriti o razmerama jugoslovenskih zločina jer su oni, u poređenju sa zločinima u Drugom svetskom ratu (holokaustu, pre svega), neznatnih razmera. (Politika, 2. februar). Tačno. Ali njihova suština se ne razlikuje."


Milenko Marković je u svega par reči otkrio sam suštinu - suštinu savremenog istorijskog revizionizma i negacionizma. Jer, današnji revizionisti i negacionisti više ne poriču direktno da se holokaust dogodio, njihova je strategija postala mnogo perfidnija. Današnji revizionisti i negacionisti uglavnom igraju na kartu relativizacije zločina holokausta. Tipičan današnji negacionista će reći: "Slažem se da je strašno to što su nacisti radili, ali pogledajte šta se događa u Ruandi i (ex)Jugoslaviji... ili se setite zločina nad američkim Indijancima... a tek masovnih zločina iz Srednjeg veka ili iz drevnog Egipta... Dakle, zbog čega bismo holokaust izdvajali kao nešto posebno... Pa zar nisu danas Palestinci žrtve istog takvog zločina koji nad njima sprovodi Izrael?"

Ne možemo da razumemo suštinu političkog projekta "Druga Srbija" ako ga ne posmatramo u kontekstu hladnog rata koji antisemitska Evropa predvođena Nemačkom vodi protiv Izraela (i to uz nikada javno izrečenu ali očiglednu podršku Irana i drugih antisemitskih država)! Ako je Ahmadinedžad oličenje revizionizma i negacionizma na globalnom planu (svi pamtimo njegovu izjavu "Holokaust je jevrejski mit."), onda je sigurno pokojni nemački liberal Jürgen Möllemann bio slika i prilika evropskog antisemitzma.

Na kraju, na našem, lokalnom planu, izjava Sonje Biserko ("Jasenovac je srpski mit"), koja očigledno predstavlja samo parafrazu Ahmadinedžadove formule, kakdiduje ovu damu za najboljeg predstavnika antisemitske Druge Srbije.

Zbog toga, Ahmadinedžad, Möllemann i Biserko čine "sveto trojstvo" savremenog ist. revizionizma, negacionizma i antisemitizma.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 18 februar 2010 03:39
Drezden
http://www.youtube.com/watch?v=SU3wkOGXlcY


Branka Prpa je "naučno dokazala" da su Srbi izumeli gasnu komoru, a Biljana Srbljanović, doduše uz pomoć nemačkog (Sic!) ambasadora, konačno je shvatila da su za holokaust odgovorni - Rusi?!?!

"Rekla sam nemačkom ambasadoru, ovi mora da su pobili mnogo Nemaca kad su dobili svo ovo ordenje, na šta je on meni rekao, ili mnogo Jevreja. I to je zaista tačno. To je zaista istorija Sovjetskog saveza. To je bila jedna duboko antisemitistička tvorevina, kada su nacisti došli da poubijaju ono što je ostalo od Jevreja, nisu imali gde da ih zakopaju jer gde si zabo pijuk, ti si vadio leševe Jevreja ili drugih manjinskih grupa koje su boljševici pobili i zakopali u masovne grobnice. Prema tome, uz šta se mi lepimo?"
B. Srbljanović
http://www.pescanik.net/content/view/3847/207/


A sada nam je Milenko Marković lepo objasnio da u suštini nema razlike između Srebrenice i Aušvica:

"Ali njihova suština se ne razlikuje." - M. Marković


Ali, Druga Srbija nije usamljena: dobar deo Nemaca i Austrijanaca i danas razmišlja na sličan način:

http://www.youtube.com/watch?v=q_t9JPsUFJc&feature=related
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 18 februar 2010 05:47
Franko
Antisemitizam Druge Srbije bi morao postati predmet ozbiljne socioloske kritike i analize. Slazem sa svim iznesenim u prethodnim komentarima vezanim za revizionizam holokausta. Jasenovacki mit je eufemizam za negaciju holokausta. To je u stvari probni balon. Zlocin u Srebrenici ce upravo i biti imputiran Sribji i Srbima kao relativizacija genocida pocinjenog u prethodnim pogromima nad Jevrejima i Srbima. Srbija ako izglasa rezoluciju u Srebrenici otvoreno se svrstava u tabor revizionista holokausta.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 18 februar 2010 06:40
Tosha iz Kanade
Mislim da bi Vreme.com trebalo da otstampa biografije svih ovih tipova kao sto su to uradili sa gospodjom Sonjom Liht, jer mi koji smo odavno napustili Srbiju neznamo ko za koga radi. Prekjuce neki Vukcevic, a sada i ovaj. Blago Srbiji sa ovakvim patriotama.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 18 februar 2010 07:54
N. B.
Gospodin Markovic je potpuno u pravu! Kratko, konkretno i pravo u centar. Potpisujem svaku izjavu koju je u tekstu dao, ukljucujuci i cinjenicu da izmedju Srebrenice i Ausvica sustinske razlike NEMA.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 18 februar 2010 09:16
Jasna Simonovic
"Očigledno, idejnim srodnicima skupine kojoj nije odgovaralo da se živi u multikulturalizmu i u zajedničkoj državi, koja nije zazirala od broja pobijenih i proteranih da bi se stvorila etnički čista područja, sada je odjednom stalo do nadetničke širine u obeležavanju dana mrtvih"...

Paralela je potpuno neumesna,i krajnje nedobronamerna...Jednolinijsko razmisljanje....
Idejni srodnici!!?

Dalje, dan mrtvih se religijski obeležava i u tome ne postoji nikakav preduslov u pogledu identiteta ...

Ako je Jugoslavija činila zločine, pa time ima i komandnu odgovornost, otcepljenjem se ti zločini ne svode samo na pravnog naslednika Srbiju, tim pre što su na tim zločinima, koji nisu procesuirani, formirane (kvazi, lopovske) države...
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 18 februar 2010 09:21
Nabiv Klinčug
Srbija potpuno zaslužuje "rezoluciju o Srebrenici", kao i svako pojedinačno i grupno pljuvanje, oduzimanje elementarne časti i ponosa. Zaslužuje onolike izbeglice. Zaslužuje što su joj oteli KosMet. Zaslužuje takve markantne likove kao što su Boris Tadić, Dragan Šutanovac, Dragan Đilas, Dragan Palma Marković, Toma Grobar, Vučić, Čanak, Jibica Gaćić, Vuk Jeremić, Bodžidar DŽelić. Ama baš zaslužuje celu ekipu. Zaslužuje i da je u proseku 47 godina stara, da ima 200 000 abortusa godišnje, da joj Rusija ne čestita "dan državnosti". Zato što Srbija više nije bik, nego običan vo. I to onaj matori.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 18 februar 2010 12:13
Odbrana i poslednji dani
Stvarno smo mi Srbi nemogući! Čovek nam je lepo posvetio jednu rečenicu i zločinima nad nama,a mi ga napadamo. Nemojte samo da kažete da je to pranje savesti. Jednu reč je teško izvući, a kamoli jednu rečenicu. Stvarno smo nikakvi. Gledamo dlaku u jajetu..cccc.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 18 februar 2010 12:22
Mile Bre
Ma dokle će nam prodavati ".... za bubrege"? Zašto se prvo ne ispita: šta se desilo u Srebrenici, kako se desilo i ko je učinio zločin? Zar treba naslepo pripisati Mladiću ili nekom drugom, a zna se da postoje akteri?
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 18 februar 2010 12:41
thinking maize
Ljudi, šta je Vama, pa padate u vatru! Dovoljno je uvesti u ZKP (Zakon o krivičnom postupku) inkriminaciju dela IZDAJE i VELEIZDAJE, odrediti KAZNU za takva (NE)DELA i PRIMENjIVATI NOVE ODREDBE ZKP-a! Ništa prostije! Ali za to treba politička hrabrost, treba reći narodu da nam EVROPA, OVAKVA KAKVA JESTE, NE TREBA! Da moramo da tražimo ALTERNATIVNO REŠENjE I DA SE I PRE SVEGA "UZDAMO U SE I U SVOJE KLjUSE"! Da nam BUKVARI POČINjU SA: "SRBIJA JE MALA I SIROMAŠNA ZEMLjA I MI MORAMO MNOGO DA RADIMO I UČIMO DA BISMO DOBRO ŽIVELI!" DA VERONAUKA, ETIKA I LOGIKA POSTANU OBAVEZNI PREDMETI, što znači da se DECA UČE MORALNOM I TREZVENOM RAZMIŠLjANjU, KAO I DA UČE DA POSTOJI TRANSCEDENTNI GARANT MORALNOG I SVESNOG BIVSTVOVANjA
I ŽIVLjENjA
! DA LOPOVI, PREVARANTI I UBICE MORAJU DA SE HAPSE I KAŽNjAVAJU! DA I ODRASLI MORAJU MNOGO DA RADE I UČE, EDA BI SVOJOJ, NAŠOJ ZEMLjI OSTAVILI BOLjU I LEPŠU SRBIJU, jer NISMO SRBIJU NASLEDILI OD PREDAKA,VEĆ POZAJMILI OD POTOMAKA! Jer, kada doživimo takvo PREUMLjENjE
i kada SVI BUDU DOBRO I ODGOVORNO RADILI SVOJE POSLOVE, tada će nam BITI BOLjE! I neće nam se MALIGANSKI KVAZIKNjIŽEVNICI POZIVATI NA "JEGO SIJATELjSTVO KNjAZA MILOŠA OBRENOVIĆA", VEĆ ĆEMO BITI DOMAĆINI I SVOJI NA SVOME! I KO ĆE SE TADA SEĆATI OVAKVIH LIKOVA?! NE BI IMALI VREMENA, RADILI BI!
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 18 februar 2010 13:42
psihijatar
Sve je tako osim pitanja agresije, a i pitanja razmera zločina. Ko je utvrdio i kad da se radi o srpskoj agresiji, a kolike su razmere zločina? Konretno u Srebrenici su muslimani prvi napali. Pitajte holandske unproforce, ako ne znate ko je koga prvi napao. Ko je utvrdio, kad i kako, da je zločin u Srebrenici počinjen u nečije ime. Poznato je da političari i stručnjaci imaju suprostavljene stavove, čije stavove podržati nedobronamernih i uvek jednostrano orjentisanih političara, ili zastrašenih, i nedovoljno motivisanih stručnjaka. Može li se nekako srtučno mišljenje pojačati, nekim okruglim stolom, nekim zbirnim podacima, na kome bi učestvovali i svi koji su relevantnio, bez obzira na političku priopadnost.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 18 februar 2010 15:52
1973
Kada je sve to tako kao sto ovaj teks i reakcija nekolicine kaze, zbog cega se javljaju holandski vojnici da stanu u odbranu Dr. Karadzica. Da li moze neko da mi kaze.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 18 februar 2010 17:14
aleksandar
Kada sam juče pročitao mudrolije uvaženog "antifašiste", priznajem, pao mi je mrak na oči, i moguće je da sam malčice preterao, pa mi moderator nije pripustio komentar. Izvinjavam se za drskost.
I pored najbolje volje da se suzdržim, evo pokušaću opet, biranim rečima, da ne bih povredio osećanja kako uvaženog "antifašiste" tako i moderatorovo shvatanje nedozvoljenog ponašanja.
I ovaj put bih ponovio, pa kud puklo nek puklo.
Nekada su se "antifašisti" borili protiv sile i nepravde (znate onu pesmu "Padaj silo i nepravdo"),borili se protiv okupacije, bilo one tvrde bilo one meke. A danas su se vremena promenila, pa su se analogno tome promenili i "antifašisti". Danas su oni na braniku interesa hegemona, odnosno upravo na braniku interesa sile i nepravde. Moralno, Humano.
Evo pred nama "antifašiste" koji je prilično otvoreno izneo svoje mišljenje o tome ko je bio "agresor" u celoj tužnoj priči oko raspada SFRJ, i "kakav je bio karakter toga rata".
Čovek ne sumnja. ON ZNA. I punktum. Svaka čast na pronicljivosti. Pristojan antifašistički usmeren čovek najpre mora da oseti divljenje za iskazani moral, humanizam, čovekoljublje, antifašizam i antinacionalizam iznet kroz premudre stavove.
Dakle, sa stanovišta "antifašizma" ovih modernih "antifašista", nesporno je ko je bio agresor, i kakav je bio karakter rata koji je sprovodio, pogađate ko, pa agresor. Agresor je analogno tome, logično, kriv i za odbrambenu akciju "Milosrdni anđeo". Narod agresora je zapravo bio protiv "multinacionalne zajednice". Valjda je zato zemlja agresora i dalje multinacionalna. Narodu agresora se nikako ne sme dozvoliti da postavlja suvišna pitanja, da li je to bilo baš sve tako kako nam je hegemon odredio, i kako su hegemonovi "antifašisti" naučili recitaciju.
Narod agresora mora da ćuti. Narod agresora ne sme da sumnja, ne sme da traži utvrđivanje činjenica.
Pa zaboga, kakav je to narod agresora koji neće da prihvati nesporne činjenice koje su utvrdili njihovi ratni protivnici, sa hegemonom na čelu.
Preporuke:
0
0
26 petak, 19 februar 2010 00:57
Simić Manojlo
Ako je ovo antifašist , kako onda govore fašisti ?
Preporuke:
0
0
27 petak, 19 februar 2010 01:51
Simić Manojlo
za " tninkin maize " ;

Čestitam gospodine !

U Vašem tekstu nisu krupna samo slova , nego i
misli .

Kod nas je za vrijeme Miloševića, profanisana riječ
" izdaja " i " veleizdaja ".
A u američkom krivičnom pravu , zaprijećena kazna
za " treason ", je od 40 do 99 godina. U bukagijama.
A najveći prigovor anglosaksonskom pravu uopšte ,
a američkom posebno , je da " Odbrana " dobije
puno manje vremena i prostora od " Optužbe ".
A to praktično znači , kad si jednom optužen za
izdaju , nema ti spasa .
Preporuke:
0
0
28 petak, 19 februar 2010 02:51
@N. B.
Pre mnogo godina majka mog pokojnog supruga me je smirivala na njegovom grobu. Bilo me je sramota jer ne mogu ja kao supruga žaliti više od majke. Pred njom, iz poštovanja njenog bola, moje je bilo da ja tešim nju, a ne ona mene.
A vi nonšalantno izjednačujete petogodišnje sistematsko mučenje i likvidaciju dokazanih1.100.000 dece,žena,muškaraca,starih osoba, od toga 1.000.000 Jevreja u tri, za tu svrhu izgrađena logora, sa jednim segmentom rata u kome je ukupan broj žrtava, civilnih i vojnih, ispod 300.000. ?! I nije vas sramota od golgote žrtava u Aušvicu? I nisu Vam bitni brojevi?! I nije Vam pao napamet Jasenovac za poređenje "namere", nego Srebrenica.
Bila bih vam zahvalna kada bi mi naveli u kakvom su to ratnom sukobu bili Jevreji sa Nemcima, koje su zločine počinili Jevreji nad Nemcima pre 1940te i do 1945e, nazive jevrejskih vojnih formacija i njihovih vođa, a ja ću Vama, posle toga, nabrojati sve to u muslimansko-srpskom sukobu.
Preporuke:
0
0
29 petak, 19 februar 2010 04:31
Katarina
Koliko samo dubine tuge u najvecem broju komentara. Na Politici sam ostavila malo uvijen tekst da bi ga uopste objavili.

Da, sa stanovista jugoslovenskog bratsva-jedinstva to moze da izgleda tako, kao i sa stanovista briselskog demokratskog centralizma. Samo, prvi je bio zasnovan na anihilaciji sto srpskog remetilackog faktora, sto borbe protiv reakcionarnog srpskog burzoaskog mentaliteta, a drugi na drvenom gvozdju internacionalnog proletarijata. A ti pogledi na svet niti su uvazavali cinjenice, niti su se njih obazirali, rukovodjeni parolom: to gore po cinjenice. Ideja je bila sve i ostala sve. Svet je umoran od ideja, potrebna mu je istina, a ne lazne premise, pa samim tim ne zeli ni pogresne zakljucke, pogotovo kada oni dolaze iz naftalina.


Ili, jednostavnije, Politika vise nema onih koji bi da brane ideju koju zastupa autor, pa je posegla za penzionerom CeKaja, starim, proverenim kadrom iz Sribje, jednim od onih koji su pola Kopaonika i juznije, kao i deo Metohije prepisali Siptarima. I, cemu se onda treba cuditi? Cuvati snagu za ozbiljne polemicare, ovakvi se samo mogu predstavljati kao antifasiti. A ja cu se ovog proleca vratiti naftalinu za vunu, ako je autora ocuvao u ovako dobrom stanju, moje dzempere ce jos bolje.
Preporuke:
0
0
30 petak, 19 februar 2010 17:41
Simić Manojlo
za Katarina ;

Ha,ha,ha Katarina .

Tako ste precizno opisali stanje , uz veliku dozu
humora .

Ja odkako su se dogodile ove " promjene " u Beogradu ( 5.okt.2000.), stalno imam utisak da
se baš ništa nije promijenilo . Ista teoretska
osnova , isto ishodište , ista titoistička
optužnica za Srbe .
Isti su i Titini " pioniri ", samo što su malo
posijedili .
Stvarno je smiješno , i doprinos je teoriji apsurda, da se samo u Srbiji kojoj je drug Tito
nanijeo najveća zla , odnos prema njegovoj dogmi
uopšte nije promijenio .
I autor ovog članka , koji sebe vidi kao antifašistu , čvrsto gazi Titinim stazama
Revolucije .
Za mene je Titoizam mimikrijsko ime za uništenje
čitavog jednog naroda i njegove Države , a da li
ćete ga pri tome nazvati fašizmom , nacizmom ili
nekim trećim " izmom " , sasvim je svejedno .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner